woensdag 19 december 2012

Drie jaar....


Vandaag  is het precies drie jaar geleden dat wij te horen kregen dat onze Kanjer kanker heeft
 (gek he dat een letter zoveel verschil maakt). Nog steeds gaat ze dagelijks de strijd aan tegen deze vreselijke ziekte. Dat dit onze wereld op z'n kop heeft gezet hoef ik niet te vertellen, maar in "onze nieuwe" wereld hebben we geweldige mensen ontmoet.
Dierbare momenten beleeft maar ook gouden herinneringen aan over gehouden.
Helaas zijn er ook prachtige kinderen die de strijd hebben verloren. Voor hen en hun familie steken wij een extra kaarsje aan. Want je gezin of familie maakt je feestdagen bijzonder en niet het eten, drinken of cadeau's.
Ik heb het mooiste cadeau bijna acht jaar geleden gekregen: het moederschap!
Wat maakt mij dat super trots en rijk!!!
Fijne feestdagen allemaal en een gelukkig maar bovenal liefdevol 2013.......
 

2 opmerkingen:

  1. Wij wensen jullie hetzelfde, fijne kerstdagen en een liefdevol 2013. En heel veel sterkte met alles, jullie lieve meid is echt een kanjer en jullie beiden ook. Groetjes uit Aalten van Nova, Romée, Johan en Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Fabien, Miriam en Herman.
    ik heb net het blog vanaf september even bijgelezen. Eerder hoorde ik het tijdens onze gesprekken aan de keukentafel. Die ik best wel mis. Nu lees ik het en dat is toch weer anders dan wanneer je het hoort. Het blijft fijn om ook op deze manier op de hoogte te kunnen blijven. Ik wens jullie hele fijne feestdagen met veel plezier en lekker eten en veel gezelligheid. Met de familie maar ook met zijn drietjes lekker thuis. En ik hoop en bid dat de hoofdpijn minder wordt. En volgend jaar kom ik natuurlijk in levende lijve bijpraten. Bedenk maar vast Fabien wanner dat dan zal zijn. Groetjes en veel liefs en natuurlijk een dikke knuffel van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen